facebook

Новини

family-photo_678x410_crop_478b24840a
17.02.2025 19:12
Новини

Рекламна академия 2025: Практиката среща вдъхновението

Стартира дванадесетото издание на интерактивния образователен формат „Рекламна академия“. Академията е съвместен проект на НБУ, Българската асоциация на рекламодателите (БАР) и Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА). Събитието продължава до 21 февруари и ще предостави на студентите ценен практически опит в сферата на рекламата и комуникациите.

 

 

Под мотото „Практиката е най-добрият учител“, Рекламна академия 2025 отново дава възможност за сътрудничество между студентите и водещи професионалисти – маркетолози и експерти от комуникационни агенции. Тази година в инициативата участват 240 студенти, разпределени в 20 отбора. Те ще ще бъдат напътствани от 41 ментори от компании-рекламодатели и комуникационни агенции, както и от преподавателите от департамент „Кино, реклама и шоубизнес“ доц, Кристиян Постаджия, доц. Даниела Кадийска, гл.ас.д-р Боряна Гигова и ас. Иван Христов. Всеки екип ще разработи комуникационен проект по конкретен бизнес казус.

 

 

Форматът включва лекционна част, практически сесии и разработване на стратегически предложения за решаване на зададените казуси. За целите на работата студентите имат достъп до Радио-телевизионния център на НБУ, лаборатории по графичен дизайн и фотография и други специализирани ресурси.

 

 

Във финалната фаза студентите ще представят своите проекти пред жури, съставено от лидери в рекламния бизнес – представители на БАР и БАКА.

 

 

Официалното откриване на събитието, много емоционален момент за всички участници, се проведе в Библиотека „проф. Богдан Богданов“ на НБУ. „За мен е много вълнуващо, че тази година откриваме Рекламна академия именно в това пространство, което е наименовано на създателя на НБУ – проф. Богдан Богданов. Това е пространство за общуване и вдъхновение“, сподели доц. Кристиян Постаджиян, зам.-ректор по учебната дейност и един от основателите на иновативния формат. Доц. Постаджиян подчерта значението на партньорството с БАКА и БАР за устойчивото развитие на инициативата.

 

 

„Благодарим на всички ментори, компании и комуникационни агенции, които отделят от времето си, за да споделят ценен опит и знания със студентите“, каза Таня Йорданова от БАКА. Тя обяви, че победителите в „Рекламна академия“ 2025 ще получат покани за фестивала ФАРА 2025, който ще се проведе през юни в Бургас.

 

 

Росен Мисов от БАР допълни, че индустрията гледа с голям интерес към студентите и резултатите, които те ще постигнат по време на Рекламна академия. „Всяка една минута в Рекламна академия ви дава много и означава много. Гледат ви с добро око и много надежда, защото бизнесът търси точно вас“, сподели той.

 

 

„Рекламна академия“ 2025 обещава да бъде поредното успешно издание, което ще подготви студентите за реалните предизвикателства в света на рекламата.

 

 

За единадесетте издания на Рекламна академия са осигурени над 250 стажа и работни позиции на изявени студенти. Десетки от участвалите студенти са припознали работата в комуникационната индустрия като свое призвание, а рекламата – като своя професионална любов.

 

 

Снимки: Стилиян Мурджев, студент в БП "Фотография и видеография"