facebook

Новини

ms-eaca-best-practice-awards-mailchimp-header_678x410_crop_478b24840a
22.04.2024 17:00
Новини

Рекламна академия отличена в европейски конкурс за най-добри практики

На 18 април в Париж Европейската асоциация на комуникационните агенции (EACA) проведе наградите Best Practice Awards за 2024 г. Тези награди са доказателство за ангажираността към високите постижения в маркетинга и рекламата, отличавайки националните асоциации, които водят до значителен напредък и положителна промяна индустрията и обществото.

Журито имаше предизвикателната задача да избере 26 изключителни финалисти, от които бяха избрани 5 победители и 2 специални споменавания, като БАКА спечели Бронз за тристранния проект с Нов български университет и Българската асоциация на рекламодателите (БАР) – Рекламна академия. Проектът свързва академичното обучение с рекламното изживяване в реалния свят, като предлага на студентите конкурентна среда за разработване и представяне на комуникационни кампании. Тази инициатива е осигурила над 500 стажа и работни места, доказвайки своята ефективност за преодоляване на пропастта между образованието и индустрията.

Процесът на подбор на заявките беше задълбочен и обмислен, с експертно жури, съставено от Christian de la Villehuchet, President of EACA; Tamara Daltroff, CEO of EACA; Carsten Kritscher, New Business Director Europe, Innocean; Helen Price, Global Chief Investment Officer Wavemaker и Miranda Hipwell, Chief Executive Officer, Adam&eveDDB.

Журито оцени всяка заявка спрямо строг набор от критерии, като се фокусираха върху уместността на инициативата спрямо най-добрите практики, като иновациите и креативността на решението, ефективността на резултатите и потенциала за репликация на други пазари или полезността за други асоциации.