facebook

Новини

reklamna_678x410_crop_478b24840a
30.05.2023 15:01
Новини

„Рекламна академия“ вече е регистрирана марка

Тристранният проект на НБУ, БАР и БАКА е отличен за своята уникалност от Патентно ведомство

През май 2023г. Патентно ведомство на Р България регистрира марка „Рекламна академия®, притежавана от Нов български университет (НБУ), Българска асоциация на рекламодателите (БАР) и Българска асоциция на комуникационните агенции (БАКА).

„Рекламна академия“ има 10 годишна история. Провежда се в НБУ всяка година през февруари, където събира представители на големи бизнеси-рекламодатели, комуникационни агенции и студенти рекламисти, графични дизайнери, маркетолози и др. Менторски групи, съставени от членове на комуникационни агенции и рекламодатели определят бизнес казуси, по които работят студентски отбори. Комуникационните решения, предложени от отборите се оценяват от жури, съставено от лидери на бизнес организации: рекламодатели и комуникационни агенции. Студентите получават обратна връзка от бизнеса, която им помага да доразвият ориентирани към практиката умения и знания.

„Рекламна академия“, освен един много успешен образователен проект, който развива умения, е и среща на комуникационната индустрия в България. В нея студенти, рекламодатели и агенции, работейки заедно се опознават, формират очаквания и градят визия за бъдещето“, споделя доц. д-р Кристиян Постаджиян, заместник-ректор по учебната дейност в НБУ.

 

Този проект е пример за успешно партньорство между университет и бизнес. Освен знания, опит и ориентирани към практиката казуси, „Рекламна академия“ дава възможност да се усети духа и ритъма на нашата професия. Със своя синтезиран и иновативен формат той създава атмосфера, която завладява и вдъхновява бъдещите професионалисти“, смята Чавдар Кенаров, Председател на УС на БАКА.

 

„Рекламна академия“ се наложи като един от най-значимите проекти, свързващи бизнеса и студентите по реклама и маркетинг. Той открива талантите и ги мотивира да се реализират в България, което помага за стабилизиране на трудовия пазар“, твърди Росен Мисов, Изпълнителен директор на БАР. 

 

През първите 10 години в „Рекламна академия“ са се включили 1900 студенти.