facebook

Новини

1625751275933_678x410_crop_478b24840a 1625751275929_678x410_crop_478b24840a 1625751275925_678x410_crop_478b24840a
09.07.2021 16:30
Новини

Семестър без край. След финалната лекция започна летния семестър

Да завършиш семестъра в клуб, това може би до скоро ни звучеше крайно неакадемично, но след година и половина онлайн обучение рестартът ни на живо съвпадна с края на пролетния семестър.

За студентите от 4-ти семестър в БП „Маркетинг“ той завърши в клуб „Терминал 1“, и да, партито беше след финалната лекция.

На нетрадиционно място по нетрадиционно време и по неочакван начин завърши курс „Разбиране на потребителите – преживявания, удовлетвореност и лоялност“ с лектори Илиян Димитров и гл. ас. д-р Стефания Темелкова.

С дебати по актуални социални теми, свързани с формирането на мнение, взимането на решение и отстояването на аргументирани позиции. Най-добрите получиха като подарък книга от своя лектор – Илиян Димитров.

Най-добрите дебатиращи получиха награди от Иван Кръстев, собственик на клуб „Терминал 1“, които те консумираха с удоволствие и мярка.

Силното начало на летния семестър за студените от БП „Маркетинг“ и МП „Маркетинг мениджмънт“ започна с „Лятно маркетинг училище“ 2021 г., което беше открито от доц. д-р Васил Гарнизов, член на Настоятелството и на Председателския съвет на Нов български университет, който насърчи студентите да бъдат любопитни, да се възползват от свободата на избор и свободата на мнение.



Начало на „Лятно маркетинг училище“ 2021 г. постави Драганка Лазарова, ръководител „Търговски канали за бъдеща консумация“ в Кока-Кола ХБК България. Г-жа Лазарова представи новите практики в комуникациите, породени от Covid-19 и разказа какво е променила компанията в нейните промоционални кампании. Креативността на студентите беше провокирана с казус около една от планираните основни иновации зад марката – Schweppes Soda Drops. Задачата бе да разработят план за лансирането ѝ.

Студентите получиха „порция акъл“ в десет стъпки от Константин Петров, мениджър „Управление на кампании“, Кауфланд България ЕООД енд Ко КД, който сподели със студентите, че за да бъдат успешни следва да имат план, да бъдат точни, да пишат грамотно, да търсят ефективности и да работят в екип.

Казусът, зададен от Кауфланд България, постави студентите в ситуация да създадат карта за лоялност и да я промотират сред потребителите на веригата.

Журито от представители на двете компании и преподаватели беше впечатлено от представените проекти от студенти от втора и четвърта година на БП „Маркетинг“. Всички участници получиха награди, но бяха обявени и победители:

За казуса на Кауфланд България – Момчил Божков; Лияна Виденова; Никола Христов, студенти от БП „Маркетинг“, четвърти семестър.

За казуса на Кока-Кола – Неда Миразчийска, Емилияна Ючева, Ангелина Ангелова, студенти от БП „Маркетинг“, четвърти семестър.

„Лятно маркетинг училище“ 2021 г. беше организирано от гл. ас. д-р Росица Накова и гл. ас. д-р Стефания Темелкова с подкрепата на Кока-Кола, които за пореден път насърчават студентите не само със знания и задания, но и с добро настроение с продуктите на Кока-Кола.