facebook

Новини

photo-0095_678x410_crop_478b24840a
25.04.2025 09:38
Новини

Студенти от НБУ създадоха комуникационни стратегии за финалистите от Vivacom Регионален грант

Студенти от Нов български университет разработиха комуникационни стратегии за финалистите от десетото издание на Vivacom Регионален грант. В рамките на комуникационната лаборатория младежите представиха лично създадените от тях концепции пред гражданските организации. По този начин финалистите ще могат да популяризират проектите си още по-успешно и ефективно. Лабораторията е част от акселераторската програма, с която телекомът цели да надгради капацитета на организациите.

 

 

Участието на студентите от специалности „Реклама“ и „Връзки с обществеността“ е поредното надграждане в тазгодишното юбилейно издание на Регионалния грант. Разделени в екипи, те се включиха активно в целия процес – от запознаване с организациите и техните каузи в рамките на първата лаборатория от акселераторската програма Co-Creating Lab, до представяне на разработените от тях комуникационни стратегии.

Много съм щастлива, че екипът на Vivacom откликва, когато има стойностни идеи, и дава възможност на студентите да работят по реални проекти. Така те могат да се докоснат до значими каузи и да видят как идеите им се реализират. Това е практиката, от която имат нужда, за да започнат уверено професионалния си път. В същото време организациите получават нови гледни точки и съвременни комуникационни решения“, сподели проф. д-р Десислава Бошнакова, преподавател в НБУ. Като лектор на комуникационната лаборатория тя запозна участниците с тънкостите в разказването на истории и работата с медиите.

 

 

На специална сесия, водена от маркетинг екипа на Vivacom, организациите получиха практически съвети за създаване на съдържание за различните социални мрежи и и полезни насоки как най-добре да ангажират целевите си аудитории онлайн.

„За поредна година подкрепяме финалистите не само финансово, но и като им помагаме да надградят своите комуникационни умения. Вярваме, че устойчивите проекти се нуждаят и от устойчиви послания. Включването на студентите в този процес е естествено продължение на нашата цел да свързваме различни общности и да създаваме реална стойност за тях“, коментира Елица Георгиева, директор „Корпоративни комуникации“ във Vivacom.

В края на събитието всички студенти получиха сертификати и подаръци лично от Главния изпълнителен директор на Vivacom – Николай Андреев.

Vivacom Регионален грант е най-мащабната социално отговорна инициатива на телекома, която вече десет години подкрепя каузи на граждански организации в сферите на образованието и опазването на околната среда. В юбилейното си издание програмата подкрепи 10 проекта в областта на образованието и опазването на околната среда с общо 100 000 лв. Vivacom Регионален грант се реализира в партньорство с Български център за нестопанско право (БЦНП). Програмата продължава до края на 2025 г., като финалистите ще реализират своите проекти в периода април–ноември.