facebook

Новини

Студенти от НБУ създадоха комуникационни стратегии за финалистите от Vivacom Регионален грант

Студенти от Нов български университет разработиха комуникационни стратегии за финалистите от десетото издание на Vivacom Регионален грант. В рамките на комуникационната лаборатория младежите представиха лично създадените от тях концепции пред гражданските организации. По този начин финалистите ще могат да популяризират проектите си още по-успешно и ефективно. Лабораторията е част от акселераторската програма, с която телекомът цели да надгради капацитета на организациите.

 

 

Участието на студентите от специалности „Реклама“ и „Връзки с обществеността“ е поредното надграждане в тазгодишното юбилейно издание на Регионалния грант. Разделени в екипи, те се включиха активно в целия процес – от запознаване с организациите и техните каузи в рамките на първата лаборатория от акселераторската програма Co-Creating Lab, до представяне на разработените от тях комуникационни стратегии.

Много съм щастлива, че екипът на Vivacom откликва, когато има стойностни идеи, и дава възможност на студентите да работят по реални проекти. Така те могат да се докоснат до значими каузи и да видят как идеите им се реализират. Това е практиката, от която имат нужда, за да започнат уверено професионалния си път. В същото време организациите получават нови гледни точки и съвременни комуникационни решения“, сподели проф. д-р Десислава Бошнакова, преподавател в НБУ. Като лектор на комуникационната лаборатория тя запозна участниците с тънкостите в разказването на истории и работата с медиите.

 

 

На специална сесия, водена от маркетинг екипа на Vivacom, организациите получиха практически съвети за създаване на съдържание за различните социални мрежи и и полезни насоки как най-добре да ангажират целевите си аудитории онлайн.

„За поредна година подкрепяме финалистите не само финансово, но и като им помагаме да надградят своите комуникационни умения. Вярваме, че устойчивите проекти се нуждаят и от устойчиви послания. Включването на студентите в този процес е естествено продължение на нашата цел да свързваме различни общности и да създаваме реална стойност за тях“, коментира Елица Георгиева, директор „Корпоративни комуникации“ във Vivacom.

В края на събитието всички студенти получиха сертификати и подаръци лично от Главния изпълнителен директор на Vivacom – Николай Андреев.

Vivacom Регионален грант е най-мащабната социално отговорна инициатива на телекома, която вече десет години подкрепя каузи на граждански организации в сферите на образованието и опазването на околната среда. В юбилейното си издание програмата подкрепи 10 проекта в областта на образованието и опазването на околната среда с общо 100 000 лв. Vivacom Регионален грант се реализира в партньорство с Български център за нестопанско право (БЦНП). Програмата продължава до края на 2025 г., като финалистите ще реализират своите проекти в периода април–ноември.

Върни се към всички новини