Новини
14.11.2022 14:29 | сподели |
М като Мода & М като Маркетинг - две направления с обща мисия и обща посока
Студентите от БП „Мода“ и „Маркетинг“ за трета поредна година участваха на международното изложение „ТексТейлър Експо 2022“, организирано от „Международен панаир – Пловдив“
В рамките на четири дни студентите от двете програми направиха проект на изложбеното пространство на НБУ, като приеха присърце представянето на програмите си и университета. В духа на мотото на университета „Да не се боим от разнообразието“, студентите участваха в CreativeLab (практическо двудневно обучение), водено от дизайнера Иван Донев, на представянето на CLOTHPROJECT – иновативен проект за ценообразуване в модната индустрия.
По време на изложението студентите бяха посланици на мисията, духа и визията на НБУ, и ежедневно представяха на посетители и изложители възможностите за обучение в университета, а чрез своя ентусиазъм и младежко настроениe спечелиха много нови последователи на НБУ.
Преподавателите доц. д-р Кристина Савова и гл. ас. д-р Стефания Темелкова проведоха семинар на тема „Специалните събития в модата“, а студентите приложиха наученото, като организираха ревю в рамките на изложението, където бяха представени модели на лейбъла на НБУ Fashion xNBU и част от дипломни колекции на студенти от БП „Мода“.
Пътуващият-семинар насърчи студентите не само да работят заедно, да разберат програмите си и да намерят допирни точки, но и да създадат приятелства, да си обещаят реализирането на нови проекти и нови предизвикателства.
Участието в международно изложение е част от практическото интердисциплинарно обучение на студентите от двете програми и се осъществи с подкрепата на „Фонд учебни програми“ на „Факултет за базово обучение“, „Бакалавърски факултет“ и „Факултет за дистанционно, електронно и надграждащо обучение“. Ръководители на проекта – доц. д-р Кристина Савова, ръководител на департамент „Дизайн“ и гл. ас. д-р Стефания Темелкова, преподавател към департамент „Икономика“.