Новини

1_678x410_crop_478b24840a 2_678x410_crop_478b24840a 3_678x410_crop_478b24840a 4_678x410_crop_478b24840a 5_678x410_crop_478b24840a 6_678x410_crop_478b24840a
29.10.2019 09:44
Новини

Отбор на Нов български университет с отличие в студентския конкурс на ежегодните награди BAAWARDS

НБУ бе представен в престижния конкурс от: 4 екипа в студентската категория, водещ на галацеремонията и член на журито за бизнес наградите

На 24 октомври в София се проведе галацеремонията по връчване на годишните награди за изключителни постижения в маркетинговите комуникации „BAAwards 2019“. Това е шесто поредно издание на конкурса, организиран от Българската асоциация на рекламодателите.

От създаването си през 2014 г. BAAWARDS работи за постигане на една цел: развитие на професионализма в маркетинговите комуникации. Той отличава най-добрите отборни и индивидуални постижения – тези, които се превръщат в пример и стимул за работещите в сектора; тези, които дават надежда за успешна професионална реализация в България; тези, които работят за по-добра, предвидима и етична пазарна среда, която привлича повече инвестиции.





За втора година освен бизнес наградите имаше и отделна секция, отличаваща студентски проект. Темата, по която имаха възможност да работят екипи от различни университети от страната бе „Пускане на пазара на нов брандиран продукт или услуга в съществуваща категория“.

Нов български университет излъчи общо 4 екипа за участие в студентската категория. Кампанията „Yamm specialty shop“ на Мелина Хараламбова и Ана Кръстева (ІІІ курс, на бакалавърска програма „Реклама“), не само стигна до финалите, но и бе отличена с награда. Консултант на проекта е гл. ас. д-р Даниела Кадийска.

Студентският отбор ще бъде представен на всички членове на БАР, които са водещи рекламодатели и работодатели в страната.

Наградата в студентската категория не беше единственото участие на НБУ в престижните награди.




За четвърта поредна година за водещ на галацеремонията на наградите се кани студент от Нов български университет, отличил се по време на Рекламна академия – уникален за България образователен формат, организиран от НБУ, Българска асоциация на рекламодателите и Българска асоциация на комуникационните агенции. В тазгодишното издание това беше Ивелина Накова от магистърска програма „Рекламен мениджмънт и визуален брандинг“.

Нов български университет беше представен на събитието и от доц. д-р Кристиян Постаджиян, който беше част от 11-членното жури, оценило близо 40 заявки в бизнес категориите. Доц. Постаджиян връчи и статуетката в категория „Иновация в продукт или услуга, с или без ребрандиране“.





Повече за BAAWARDS може да видите тук.

Церемонията по награждаването можете да проследите във видеото тук.

Текст:
доц. д-р Кристиян Постаджиян
гл. ас. д-р Даниела Кадийска


Снимки: https://baawards.com/